Monday, November 9, 2009

perumitan sudah tiba !

sudah menjadi adat resam sekolah SMKsaujanaimpian bgi pengawas yg berumur 15 tahun ini akan berusaha menjayakan sebuah majlis makan malam buat semua pengawas. yg menyedihkannye sekarang,ade budak2 pengawas yg prangai mcam lancau pukimak! tanak bayar,dah tuh buat pangai sniri,bukan nak tolong. kalau dah takleh pegi,sumbanglah sikit bantuan tenaga kat orang2
yg berusaha untuk dinner nih. mmng ah! aku fuck korang weh !

aku bukan ape,dah macam2 aku tengok budak2 yg tengah menjayakan dinner nih kene maki,perah otak just for dinner. tension bhai tengok korang * yeah aku support anda yg terlibat

aku pon bukan ade jawatan kan nak handle butt aku still dduk diblakang korang dan tengok!
nak aku tolong panggellah!kalau aku nak tolong lah 'D huhu
weeyy! sape kate aku takde jawatan ? ade! jadi runner . bak kate cekgu ja-a "oh keje kau runner?dye ade dua makne,satu kau berkejar-kejar time dinner atau dua,kau berkejar-kejar balek ke rumah ! " hahaaha :))

nway,my last words! tak rugi kalau aku masok pengawas sebb dapat merasa tanggungjawab nih dan berpengalaman merasa bagaimana utk menjayakan makan malam ini. tak kesahlah kene marah kan ? syok gak! lagi2 kalau lepak ngan ja-a, MANU habes kene kutokk bhai haha ''D

thanks for everything pengawas ! tp jngn anggap aku kuli majnun,aotomatic aku remm kau!

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !