Wednesday, November 18, 2009

my hand going crazy again!

today i went to the public hub bowling centre :)
bersama kawan-kawan aku melepak dan berbual,aku menunggu turn aku bermain,aku datang lambat but still sempat join main dengan dorang! top score kot haha :D
5 strike only for one game ? hebat kan

tulah aku cakap kalau tangan aku dah mula menggila. cnfirm gegar boling centre tuh :)
btw, banyak kenalan yg aku jumpe but still segan nak tegor ? ade jugak yg aku tk kenal,tp dorang pulak segan nak tegur aku . haha mcmmane pon aku tanak dilabelkan "hot stuff" huh ?
aku orang biase jeh kot . oke thats all,

really love you guys,never forget it

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !