Sunday, November 15, 2009

jamuan paleng grandds

pade malam sabtu yg lepas. aku and the geng telah selesai melangsungkan jamuan makan malam pengawas dengan bantuan dan kerjasama kawan2. Baru aku kenal erti kerjasama,kadangkalanye kita ditimpa masalah,kadangkalenye kita menang dengan masalah . bab paling aku suke time kitaorang membuat persembahan ! biarlah persembahan tuh tak menjadi 'D janji ktorang dah buat dengan prsembahan yg sgt spontan ! haha

kerje aku runner jeh dan aku rase akulah orng terakhir makan ! ayam rempah doahh, aku tak dpt makan !! :(
takpe janji aku happy malam tuh ? ishak yg paleng bangang malam tuh, semua hadiah dye nak ambek ! syakirin yg paleng comel, princes of the night haha * comel weh ?qamalrul dengan mimik gayenye ? sumpah klaka habes . zek aku and the geng ambek kesempatan sbelum PA system blahh, ISABELLA babe hahaha !!

fuhh.. berbaloi baloi weh, maybe ade yg sedih sbb lepas nih mungkin dah takde contact lagi dgn budak form5 ? hehe, sapelah kita nk menghalang dorang melangkah ye tak ? harap jamuan yg kitorang buat nih boleh mengingatkan dorang tentang kita insyaallah !

last words. to the future form 3! good luck lah kepade korang utk menjayakan majlis tuh nanti yeah :D

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !