Monday, November 16, 2009

do what you think the best oke ?

haha, yeah skang maybe aku boleh gelak sebab aku taktau perasaan dye macam mane kan ?
aku mungkin nampak baik dgn dye,aku mungkin nampak sopan dgn dye dan aku mungkin nampak suke dgn dye ? tetapi die mungkin menanges disebabkan seorang yg dye sayangi haha 'D

kenape aku kene gelak weh ? sebab aku tak bleh terima semua nih weh ? mungkin aku patot buat tak tau dgn dye ? or aku patot teruskan jeh ape yg aku perlu buat ? dye milik sesape saje kan ?
aku tak kesah dgn siape dye bersama skarang ? mungkin dye ingt aku nih dah melebeh-lebeh ?
sbenarnye aku just nak kenal dye sbgai seorang yg aku anggap pengganti seseorang tuh ;D
thanks yeah, rite now maybe i need to forget you ! for that i will never on my MS until i have already forget you !

you are the greater prettiers that i have never seeing before ! you want with him just go. i really love to see you with him ? yeah he really good ? smart to me ? kind really ? and friendship i think ?
haha, bersyukor you kenal dgn dye ? oke thats all ! thank you :)

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !