Thursday, November 26, 2009

new life





aku selalu mengaharapkan kehidupan yang sempurna,harmoni,dan tidak ade masalah yg boleh melibatkn aku ? aha, masalah tetap akan cari kita kalau kita tanak pon kan ? btw,sejarah hitam aku takde lah seteruk mane berbanding orang lain yg mungkin dipukul bapak ? dirogol ? dimaki hamun ? diseksa ? atau yg paleng teruk dibunuh ? aku bersyukor sbb hidup dalam dunia yg diajar untuk menjadi manusia berguna ? kena marah,pukol ? tuh kebiasaanlah ! dah buat salah kan ?

kawan kawan pulak , aku tak memilih kawan sebenarnye ? biarlah jenis apepon ? yg aku tau kawan aku semuanye yg baik ? kalau jahat pon sbenanye bukanlah jahat sgt ? nakal je kot . aha
girlfriend ? haha mybe pernah dan mybe tidak ? aku suka dgn beberape orng wanita ? haha
taklah jauh, but in my hope that must be someone who can make happy, smily and laughing in fact make me more easier in my study ;)
for the next year, i hope my relationship between my family,friends,teachers,and my speciall friends ? aha can be great and blessed. i believe even some relationship can bring authority to the succesed of our life ? hahaa
oke, aku crita sikitlah ape yang aku sniri nk cakap. aku suka seseorang tp aku tak tau nk luahkan dgn rase gentle ? haha ,but i believe that every one love to know me ;) i tried to be more friendly, kind and i promise on what i say .
thank you ;)

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !