Sunday, November 8, 2009

kawan ?

in my new short form story. friends is most like our family,never betrayed them
kau buat pecah pale paip umah kau ! i never give a speech like this even aku nih seorang yg kejam,tak berperimanusian,jahil.tetapi dalam sifat kecil aku ade sesuatu yg sangat mulia iaitu menghargai kawan dan sentiase beramal dngn mendoakan kesihatan mereka ;D

siape lah aku untuk menyatakan perasaan aku terhadap kawan,janji ikhlas dan setia sudah
yeah maybe im supposed to be more spontanish,kalau membe nak pkol pon biar lah. melawan kang bergadoh plak en. haha ,mungkin sekarang ramai dah nampak camne care aku berkawan dan bukan berlawan. tak kira laki ke prempuan. teruk ke tidak

peranan kawan ialah menghargai,membantu dan mencintai. DAN itu sudah ditaktubkan sebagai satu undang-undang berkawan

akhir sekali, thanks for reading even you are not suppose to read. SKALI BACE RM0.50 haha

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !