Monday, November 9, 2009

gegendang telinga "D

al maklum lah aku nih berpenyakit penipisan gegendang telinga,so tak dapek lah mendenga 100% lagi-lagi kalau jarak kau tuh mcm dari columbia ke africa barat! tuh mmng aku baleng nuklear kat kau baru kau paham erti bangang ek ? haha.
ceritanye berstart dari aku,afiq,zikri,hisyam dan zul lepak bersame di bawah gazebo indah di sebelah tasek dalam sekolah buatan yg diberi name SMKsaujanaimpian* kasot2

sedang aku rancak berbual,bergelak,bertumbok,bermain,bermacam2 ah! afiq dengan semangatnye memanggil aku dan bercakap " hasif! ade budak pompuan pnggil kau ah kat bawah tuu.kau tengok ah! lawa kott " hisyam menyampok ; " ahh! panggel aku tuh,hasep tak guna. *mmng time nih nak je aku penyepak hikmat hang langqiu aku " . aku tak hirau kan si hisyam tuh,aku terus pandang tepat ke arah dua gadis cantik molek cun melecun aku tembak cnfirm meletop. haha
aku mmng denga dye panggil name orng,dye panggil mcm pnggil name aku,aku pndang dye,husya tak henti2 sampai aku bangun2 lah. dye pon segan2 silu lak tengok aku. mentang2 lah aku hensem ? haha

tapi aku cepat2 merendah diri lalu aku memanggil budak form2 di belakang ku supaya pergilah menyapa gadis2 itu 'D dengan riaknye dye bangun * dlm hati,dah bgi kau pegi buat muka!pecah gak muka kau nnti kang 'D

setibanye dye ke sane dngn harapan adelah berita baik yg tiba. sesudahnye, mmng budak tulah si gadis uh panggel . mmng aku nak remm jeh barang2 kat situ,dah baik dah aku cover macho secun cunnye haha 'D

make,lu ade mate lu pandang,lu ade rambut lu jage,lu ade mulut,elok lu tutop,lu ade telinga ? ah lu denga ah baik2 "D

sekian thanks 'D

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !