Saturday, January 30, 2010

selamat tinggal kawan lama

http://www.youtube.com/watch?v=c2NnNf-TQFc


bnyk masa kita dah lalui bersama-sama.kadang-kadang aku buat lawak bukan aku suka2, 
aku  tak boleh kalau tk tngk kawan2 aku gelak ? haha rase janggal weh. afiq,zikri,aqhwa,afdhal,hisyam and genng nasyid dan kawad. sorry aku tak dapat nk teruskan perjuangan dengan korng ! korng terhebat,korng tau ? bile aku mnyanyi dgn korng,aku tk pernah nk denga mcm mane bunyi kite menyanyi ? tp bile aku diberi peluang mendengar korng menyanyi,baru aku tau kenapa orng boleh cakap yg kite nih mampu menang walaupun  tanpa aku.kawad pon korng still boleh menang kalau fokus,aku bukan hebat pon nk cakp pasal kawad neh ? tp tkpelah. cube terbaik weh,fatinn,walaupon kau agak biadap skarang,aku tetap bangga jadi guru kau ;phaha.sbenarnye aku nk tulis pasal semua orng ! tp dsebabkan kemalasan aku neh,terpaksalah aku berhenti stakat sini je. btw I WILL NEVER FORGET U ALL .


I LOVE U 
cekgu smksi
ustazah anida
cekgu azhar
arep-sbp
afiq amn-botak
zikri-hitam
hazman-blur sabah
aqhwa-hot tape
afdhal-muka toyee
fadhlan-bdk baru
acap-nadiah awek aku
fareiss-tikus
zudin-virus
SUFFI-ily
alep
bdk krk
bdk kawad
bdk nasyed
fatengg-murid biadab
aliayayaya-top scandleeeee
iman braces plastik
sha-online memanjang
shahira awang- penolong berbawa-bawa
nabilaa-scandle tk kenal
balqis-ustazah muda
ilham-penyumbang ilham kpd aku
wafa-okestra kelas
anis-adek sehari
amira k- assistant aku
nisa-budak kecik HITAM
dot-suke tngk dye ;) 
PERROZ-suke ikut nisa gelak HAHAH
amal hayati-budak sepang 

andd to makhluk yg suka bersama dgn aku,gelak mcm setan sampai tergolek-golek

MINTAK MAAF BNYK!!


yg benar : muhammad hasif hensem kan bin zanani

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !