Tuesday, December 29, 2009

luahkan ape yang tersirat ;)

tak pernah terdetik hati aku untuk cube luahkan perasaan aku sendiri ? meluahkan perasaan samelah mcm korang melihat cermin dan bertanyekan kekurangan ? setiap sifat seseorang pasti ade kekurangan,setiap hati orang pasti ade ketakutan,setiap perbuatan pasti ade kesilapan. kesimpulannye,semua perkara pasti membawa punca kepada perasaan ? kadangkala kita suke ? kadangkala sedih dan kadangkadang tuh marah ? i really love to be cruel to others people ;D seronok haha. but in that times,aku terasa sangat mengambil berat tentang orang tuh atas perbuatan aku dan akhirnye perasaan aku untuk mula berkawan mula merangsang selebar-lebarnye ;) *bahasa biadab sikit haha. btw,tak salah kalau korang nk cuba meluahkan perasaan dekat aku hehe ;)

takpe, bakal DR HASEP

No comments:

About Me

My photo
kajang,malaysia, 43000 tanah bapak aku, Malaysia
name sudah tertera di deff.so umor saye 15 tahun 11 bulan dan beberape hari. sudah berkhawin !